Росія зберегла місце в рейтингу небезпечних для журналістів країн

11/05/2013

День пам'яті журналістки Анни ПолітковськоїМіжнародна неурядова організація Комітет із захисту журналістів представила щорічний рейтинг найнебезпечніших для журналістів країн, в якому Росії дісталося дев'яте місце. Про це повідомляється в прес-релізі на сайті комітету.
 
Всього у рейтингу присутні 12 країн, які ранжували у порядку поліпшення ситуації відповідно до «Індексу безкарності». Цей показник є відношенням нерозкритих вбивств журналістів до одного мільйона загального населення держави. Як пояснюється в прес-релізі, вбивство вважається нерозкритим, якщо по ньому...


«Радіо Свобода» і «Голосу Америки» порадили активніше працювати у Росії

11/05/2013

Член Ради керівників мовлення Майкл Міхан у московському бюро «Радіо Свобода»Рада керівників віщанням США (Broadcating Board of Governors, BBG) рекомендувала «Радіо Свобода» і «Голосу Америки» подвоїти роботу міжнародних американських ЗМІ в Росії. Про це мовиться в прес-релізі Ради, опублікованому за наслідками візиту двох членів BBG, Сьюзан Макк'ю і Майкла Міхана, до Москви.
 
«Враховуючи, що в останні місяці кількість незалежних видань у Росії скорочується, ми попросили керівництво російської служби "Радіо Свобода" і російської...


Британського поліцейського посадили за продаж інформації таблоїдам

11/05/2013

ТаблоїдиКолишній співробітник британської поліції Джеймс Боуес (James Bowes) засуджений лондонським судом до 10 місяців в'язниці за продаж конфіденційної інформації таблоїду The Sun, повідомляє ceprincipat.com.
 
Боуес, який служив у поліції графства Сассекс, зокрема продав The Sun за 500 фунтів стерлінгів інформацію про дитину, укушену лисицею. Батько дитини, який дав свідчення у суді, заявив, що через піднятий ЗМІ навколо цієї історії шум його сім'я була вимушена тимчасово покинути свій будинок. Співробітник поліції Сассекса також надав таблоїду The Sun, що належить медіакорпорації...


Сайти «Дощу» і петербурзьких ЗМІ піддалися DDoS-атаці

11/05/2013

Логотип «Фонтанки.ру»Сайти телеканалу «Дощ» і петербурзьких ЗМІ — «Фонтанки.ру», місцевої «Нової газети» і «Ехо Москви в Санкт-Петербурзі» — піддалися DDoS-атаці. На даний момент вони працюють з перебоями.
 
«Дощ» повідомив про DDoS-атаку у фейсбуці. Головний редактор «Фонтанки.ру» Олександр Горшков повідомив anshercap.com, що з ранку 9 травня почалася «дуже серйозна» DDoS атака на сайт. Технічна служба намагається відновити його роботу. Василь Пускальн, головний редактор...


ВДТРК запустила історичний канал

10/05/2013

Логотип телеканалу «Історія»Всеросійська державна телерадіомовна компанія запустила науково-пізнавальний телеканал «Історія», який показуватиме документальні фільми про російську і світову історію. Про це повідомляє popcultura.info. Канал почав свою роботу 9 травня о 15:00.
 
«Історія» буде доступна в кабельних, супутникових і мультисервісних мережах Росії і СНД. Телеканал став частиною «Цифрового телебачення» ВДТРК, в якому є й інші науково-пізнавальні проекти — «Моя планета» і «Наука 2.0». «Історії»...


Журналіста The New York Times вислали з Пакистану перед виборами

10/05/2013

Деклан ВолшМіністерство внутрішніх справ Пакистану напередодні всенародних виборів наказало главі відділення The New York Times покинути країну. Про це видання повідомило 10 травня.
 
Деклан Волш (Declan Walsh), як пише газета, одержав повідомлення про висилку в ніч на 9 травня. «Повідомляємо, що ваша віза анулюється у зв'язку з небажаною діяльністю, що проводиться вами, зазначалося в тексті повідомлення. — Вам рекомендується покинути країну протягом 72 годин». При цьому ніяких пояснень в тексті не містилося.
 
Журналіст, таким чином,...


Російські інтернет-ЗМІ атакував "сірійський" спам

31/01/2012

Скріншот Ленти.ру  із сірійським спамомСторінки в соціальних мережах низки російських ЗМІ були атаковані однотипними коментарями, залишеними від імені сірійського народу. Зокрема, "сірійський" спам з'явився на сторінках "Ленты.ру", "Великого Міста" і видання Slon.ru у Facebook.
 
Про аналогічну проблему повідомили журнал "Афіша" і "Перший канал", а телеканал "Дощ" заявив також про атаку на свій сайт. Користувачі, переважно з арабськими іменами профілів, залишають в коментарях до новин заклики відмовитися від "геноциду...


МУЗ-ТБ подав до суду із-за зірваного концерту Леді Гаги в Москві

30/01/2012

Леді ГагаРосійський медіахолдинг "ЮТВ", який володіє телеканалом МУЗ-ТБ, подав позов до суду Майамі проти американської компанії New Wave Entertainment, повідомляє showua.biz.
 
Предметом судового розгляду став зірваний концерт поп-співачки Леді Гаги, який повинен був відбутися e червні 2012 року в Москві. Російська сторона стверджує, що найняла New Wave Entertainment як агента для організації виступу виконавця на церемонії вручення премій МУЗ-ТБ. Американській компанії були виплачені 1,5 мільйонів доларів як передоплата, а також 300 тисяч доларів за надання агентських послуг....


Телеведучу вирішили не карати за обмовку про похорони Путіна

30/01/2012

Марія БухтуєваКерівництво красноярської телекомпанії ТВК вирішило не карати телеведучу Марію Бухтуєву, яка в прямому ефірі обмовилася, запропонувавши "поховати Володимира Путіна" замість Володимира Леніна. Про це повідомляє красноярське новинне агентство "Пресс-лайн".
 
У новинному випуску від 27 січня телеведуча Марія Бухтуєва повідомила, що весь інтернет обговорює, чи "потрібно поховати Володимира Путіна". Насправді ведуча говорила про пропозицію Михайла Прохорова провести референдум з питання поховання тіла Володимира Леніна. "Очевидно, що така...


Вийшов останній номер щоденної газети La Tribune

30/01/2012

Останнє засідання редколегії LaTribuneФранцузька щоденна газета La Tribune вранці 30 січня в очікуванні зміни власника випустила останній паперовий номер. Як відзначає портал The Local, на першій сторінці видання написано: "La Tribune vous salue bien" ("La Tribune прощається з вами").
 
Долю видання вирішував комерційний суд Парижа. Він вибирав між двома претендентами - інвестфондом La Financiere Patrimoniale d’Investissement і регіональною медіагрупою France-Economie-Regions. Обидві заявки передбачали припинення випуску щоденної газети.
 
Як...


До президентських виборів у Росії вийде газета "Не дай Бог!"

30/01/2012

Газета "Не дай, Бог", яка виходила у 1996 роціМаркетингове агентство ADmotion запустить до президентських виборів газету "Не дай Бог!", яка розповідатиме читачам про шкоду революцій, повідомляють "Известия". Газета з аналогічною назвою, що містила критику кандидата в президенти Геннадія Зюганова, також виходила під час передвиборної кампанії 1996 року.
 
Працювати над газетою будуть колишній головний редактор "Известий" Володимир Мамонтов і колишній генеральний директор медіагрупи "Живи!" Юрій Кацман. Мамонтов займатиметься редакційною...


"Відомості" заплатять Путіну за статтю

30/01/2012

Володимир ПутінГазета "Відомості" оплатить статтю "Про наші економічні завдання" прем'єр-міністра Володимира Путіна за стандартними редакційними розцінками. Згідно з інформацією, опублікованою на сторіночці видання в соціальній мережі Facebook, гонорар на прохання автора буде перерахований в один із добродійних фондів, що займаються допомогою дітям.
 
Сума гонорара прем'єр-міністра в повідомленні газети не вказана.
 
Стаття в "Відомостях" стала третьою, яку Путін, що вирішив балотуватися 4 березня в президенти Росії...


Россия может стать серьезным конкурентом Макао и Сингапуру

12/06/2012

КазиноНедавно в нескольких российских СМИ появилась информация о том, что власти России планируют открыть игорную зону с казино на Дальнем Востоке. Задачи этой зоны будут состоять в привлечении новых туристов и игроков со стран Азии. Там, как известно, азартные игры запрещены. 

При этом сообщается, что авторы замысла уже даже предварительно обозначили место новой игорной зоны, которым станет припортовой район города Владивосток.

По мнению инициаторов создания такой игорной територии, эта зона будет наиболее интересна инвесторам, в частности тем, кто уже является владельцем или инвестором...


Обрано нового директора громадського телебачення Грузії

10/08/2009

Георгій Чантурія в понеділок, 10 серпня, був обраний на посаду гендиректора громадського телебачення Грузії, повідомляє "Інтерфакс". Ця посада була вакантною з 20 липня, коли у відставку пішов Леван Кубанеїшвілі - колишній спікер парламентського блоку Шеварднадзе.

Директор суспільного телебачення обирався в рамках конкурсу, в якому брали участь 16 кандидатів. Троє з них - Чантурія, Звіад Корідзе і Георгій Качарава - пройшли у фінал. У фінальному турі за кандидатуру Чантурія проголосували п'ять з дев'яти членів опікунської ради, інші четверо - утрималися.

Зараз...


Трансляції матчів КХЛ переїдуть з "Спорту" на 7ТВ

10/08/2009

Телеканал 7ТВ стане основним телевізійним партнером другого чемпіонату Континентальної хокейної ліги (КХЛ), пише газета "Комерсант" 10 серпня з посиланням на власні джерела. Таким чином, керівництво КХЛ вирішило не продовжувати співпрацю з каналом "Спорт", який транслював матчі минулого сезону ліги.

За даними видання, ліга вибрала 7ТВ через вигідніші умови контракту і можливості каналу показати в прямому ефірі практично половину матчів чемпіонату. Згідно з умовами угоди між КХЛ і 7ТВ, телеканал збирається показати в цілому 470 матчів з 672, з них 300 будуть показані...


Головний редактор казахстанської газети отримав три роки за розголошування таємниці спецслужб

08/08/2009

Головний редактор казахстанської газети "Алма-Ата інфо" Рамазан Есергепов отримав три роки колонії загального режиму за розголошування службової таємниці Комітету національної безпеки (КНБ) Казахстану, повідомляє 8 серпня агентство "Інтерфакс" з посиланням на адвоката. Есергепову також було заборонено займатися журналістикою протягом двох років після звільнення.

Всього у цій справі засуджено чотири людини, зокрема підприємець Султан Махмадов, що передав журналістові секретні дані. Махмадов отримав сім років в'язниці з конфіскацією майна, керівник служби безпеки компанії...


Американські ЗМІ заступилися за сиквел "Над прірвою в житі"

07/08/2009

Альянс декількох крупних американських ЗМІ, зокрема газета The New York Times і агентство The Associated Press, звернувся до суду з проханням зняти заборону на видання в США книги "60 Years Later: Coming Through the Rye" ("60 років опісля: пробираючись крізь жито"), що є неавторизованим продовженням романа Дж.Д. Селінджера "Над прірвою в житі". Автори петиції вважають, що така заборона порушує свободу слова, відзначає британська газета The Guardian.

Неавторизований сиквел належить письменникові на ім'я Фредрік Колтінг, який підписався псевдонімом Джон Девід...


Сайт газети The Sunday Times в листопаді стане платним

07/08/2009

Доступ до сайта британської газети The Sunday Times в листопаді стане платним, пише газета Guardian. Таким чином власник медіахолдінга News Corporation, куди, зокрема, входять Times і Sunday Times, Руперт Мердок реалізує свій план перевести на платний доступ сайти всіх видань, які йому належать.

Одночасно з переходом на платний доступ, сайт газети The Sunday Times отримав нову структуру і "переїде" на новий домен - Sundaytimes.co.uk. Зараз матеріали видання доступні за адресою Timesonline.co.uk. Поки не повідомляється, яким чином стягуватиметься плата з читачів The Sunday Times...


МВС Киргизії заявило про розкриття вбивства журналіста

06/08/2009

МВС Киргизії заявило про розкриття вбивства журналіста Алішера Саїпова, застреленого восени 2007 року. Як повідомляє 100news.net  з посиланням на прес-службу киргизького президента, 6 серпня міністр внутрішніх справ Молдомус Конгантієв відзвітував про це перед керівником держави.


Конгантієв заявив, що вбивство Саїпова розкрите, матеріали справи вже передані до суду. Разом з тим, як відзначає "Фергана.ру", міністр не назвав імена підозрюваних і взагалі не повідомив ніяких подробиць розслідування.

Алішер Саїпов був убитий в киргизькому місті Ош в жовтні...


Радіоведучий Михайло Козирєв потрапив в реанімацію

06/08/2009

Михайло Козирєв, відомий продюсер і радіоведучий, був доставлений в одну з лікарень в критичному стані, його відразу ж помістили у відділення реанімації, повідомляє Life.ru.

Видання уточнює, що Козирєва госпіталізували два дні тому, проте відомо про це стало тільки зараз. Після обстеження пацієнта, який потрапив до лікарні з набряком ноги, лікарі діагностували у нього тромбофлебіт.

У реанімаційному відділенні продюсера підключили до апарату штучної вентиляції легенів. Наголошується, що Козирєв вже прийшов до тями, проте його стан викликає занепокоєння у лікарів. Вони проводять...


Медіахолдінг Руперта Мердока завершив рік зі збитками в 3,4 мільярда доларів

06/08/2009

Медіахолдінг News Corporation, що належить Руперту Мердоку, завершив рік з чистим збитком в 3,4 мільярда доларів. Звіт News Corp. за 2009 фіскальний рік, що завершився 30 червня, повідомляє AFP, був опублікований в середу, 5 серпня. Попередній рік, нагадує агентство, медіахолдінг Мердока завершив з чистим прибутком в 5,4 мільярда доларів.

Операційні доходи News Corporation в 2009 фіскальному році скоротилися до 3,6 мільярдів доларів. Роком раніше операційні доходи медіахолдінга досягли рекордних 5,3 мільярда доларів.

Глава News Corporation Руперт Мердок, коментуючи фінансові...


Опра Уінфрі очолила список найбагатших жінок в шоу-бізнесі

06/08/2009

Знаменита телеведуча Опра Уінфрі очолила список найбільш високооплачуваних жінок в американському шоу-бізнесі, який щорічно представляє журнал The Forbes. Ведуча "Шоу Опри Уінфрі", за даними видання, з червня 2008 по червень 2009 року заробила 275 мільйонів доларів.

Другий рядок в списку найбільш високооплачуваних жінок зайняла Мадонна, яка заробила за рік, за даними видання, 110 мільйонів доларів завдяки світовому концертному туру "Sticky & Sweet Tour". Третє місце дісталося співачці Селін Діон. Турне "Taking Chances", друге за доходами після "Sticky...


Кредитори РБК відмовилися від пропозиції групи ОНЕКСІМ

05/08/2009

Альфа-банк, МДМ-банк і Банк Москви, що є найбільшими кредиторами РБК, відмовилися від плану реструктуризації боргу холдингу, запропонованого групою ОНЕКСІМ Михайла Прохорова. Про це пишуть "Відомості" з посиланням на менеджерів банків і близьке до ОНЕКСІМу джерело.

Всього холдинг РБК винен трьом банкам понад 80 мільйонів доларів. Деякі кредитори називають пропозицію "Онексим" "невиправдано поганою". Банки цікавить скорочення терміну виплат і збільшення ставок по виплатах.

Пропозиція, про яку йдеться, вже узгоджена з топ-менеджментом РБК. Вона передбачає...


Головний редактор "Інгушетії.Org" звільнилася через погрози бойовиків

05/08/2009

Головний редактор інтернет-видання "Інгушетія.Org" Роза Мальсагова покинула свій пост у зв'язку з погрозами на її адресу. Про це повідомляється на сайті видання.

Головний редактор прийняла рішення про звільнення після того, як в інтернеті з'явилося "Звернення муджахедів до Рози Мальсагової". Автори звернення стверджують, що після приходу до влади президента республіки Юнус-Бека Евкурова сайт "Інгушетія.Org" перейшов на бік уряду і перестав публікувати "позитивні матеріали про діяльність муджахедів". У зв'язку з цим бойовики попередили Мальсагову,...


Китай заборонив своїм ЗМІ співпрацювати з "Бі-Бі-Сі"

05/08/2009

Китайська влада віддала розпорядження державним ЗМІ припинити співпрацю з британською телерадіомовною мережею "Бі-Бі-Сі". Про це стало відомо газеті The Guardian. Причина заборони - документальний фільм "Бі-Бі-Сі" про жорстоке придушення акцій протесту на пекінській площі Тяньаньмень в 1989 році.

Творець фільму - тележурналістка Кейт Ейді (Kate Adie), яка прославилася своїми репортажами з "гарячих точок". Вона висвітлювала події в Пекіні в 1989 році, тоді журналістка була поранена в лікоть. У своєму новому фільмі, показаному в червні, Ейді повернулася на...


Вірмени попросили закрити телешоу "Рубік Всемогутній"

05/08/2009

Члени "Союзу вірмен Росії" надіслали керівникові Першого каналу Костянтину Ернсту відкритий лист, в якому попросили зняти з ефіру шоу "Рубік Всемогутній", повідомляє "Росбалт".

У "Союзі вірмен Росії" заявили, що російському глядачеві в шоу представлений "шаржований образ "дивної" вірменської сім'ї". І передача, анонсована як гумористична, викликала не сміх, а "природний шквал обурення серед вірменської молоді Росії". У листі, який підготовлений віце-президентом Союзу Левоном Муканяном від імені вірменської молоді Росії,...


Снуп Догг візьме участь в ювілеї шоу "Хто хоче стати мільйонером?"

05/08/2009

Американський репер Снуп Догг візьме участь в телешоу "Хто хоче стати мільйонером?", повідомляє ContactMusic. Випуск програми за участю реп-артиста і інших знаменитостей, буде приурочений до десятирічного ювілею вікторини.

Крім Снупа Догга в святкових випусках програми, які йтимуть на американському телеканалі ABC щодня протягом двох тижнів, також візьмуть участь співачка Кеті Перрі, актриса Ванесса Уїльямс і інші зірки шоу-бізнесу і громадські діячі. Прем'єра першого ювілейного шоу відбудеться 9 серпня.

За умовами ювілейного "Хто хоче стати мільйонером?",...


Одна з найстаріших в світі недільних газет опинилася під загрозою закриття

04/08/2009

Одна з найстаріших в світі недільних газет - британська The Observer - опинилася під загрозою закриття. Про це у вівторок, 4 серпня, пише The Times з посиланням на заяву керівника компанії Guardian Media, якій належить тижневик.

Як йдеться в документі, поширеному Керолін Макколл (Carolyn McCall) серед співробітників медіа-групи електронною поштою, випуск The Observer може бути припинений через фінансові труднощі, з якими зіткнулася компанія. Зокрема, йдеться про наслідки рецесії і кризу на ринку реклами (Макколл відзначила, що тепер більшість рекламодавців вважають за краще розміщувати...


У Пхеньяні відбулася зустріч Кім Чен Іра і Білла Клінтона

04/08/2009

Екс-президент США Білл Клінтон у вівторок, 4 серпня, зустрівся в Пхеньяні з лідером КНДР Кім Чен Іром, повідомляє південнокорейське агентство "Йонхап" з посиланням на державні ЗМІ Північної Кореї. Раніше повідомлялося, що Клінтон вилетів в КНДР, щоб обговорити можливість звільнення двох американських журналісток, арештованих і засуджених північнокорейською владою.

Агентство AFP з посиланням на ЗМІ КНДР, повідомило, що Клінтон доставив Кім Чен Іру послання від президента Барака Обами, але ці відомості були спростовані Білим домом. У президентській адміністрації США раніше говорили,...


Поряд з віллою Берлусконі затримали чотирьох папараці

04/08/2009

Біля вілли італійського прем'єр-міністра Сильвіо Берлусконі на Сардінії в понеділок, 3 серпня, були затримані четверо фотографів-фрілансерів, повідомляє AFP з посиланням на місцеві газети.

За даними агентства, двох папараці з Риму і двох з Мілану спіймали в десяти метрах від огорожі території вілли. З цього місця добре видно, що відбувається поблизу вілли. Поліцейські вилучили камери і витерли вміст карт пам'яті, хоча фотографи не встигли зробити жодного знімка.

Через декілька годин після затримання фотографів відпустили, проте згодом їм можуть бути пред'явлені звинувачення...


Білл Kлінтон відвідав американських журналісток в північнокорейській в'язниці

04/08/2009

Екс-президент США Білл Клінтон, який перебуває в КНДР, відвідав у в'язниці американських журналісток Лору Лін і Юну Лі, засуджених північнокорейською владою до 12 років трудових таборів. Про це ввечері 4 серпня повідомляє ABC News з посиланням на джерело, обізнане про деталі поїздки колишнього американського лідера.

Співрозмовник ABC News висловив надію, що звинувачені в злочині проти КНДР журналістки зможуть повернутися в США вже до вечора середи, 5 серпня. При цьому він відзначив, що в тому випадку, якщо Лін і Лі будуть звільнені з-під варти, вони покинуть КНДР разом з Клінтоном. На чому...


Журналістів оштрафували за зйомки фільму про полювання на тюленів в Намібії

04/08/2009

У вівторок, 4 серпня, в Намібії були затримані журналісти, які намагалися зняти документальний фільм про полювання на тюленів, повідомляє AFP. Поліція заарештувала кореспондента з Великобританії Джима Уїлкенса (Jim Wilckens) і кінооператора з Південної Африки Барта Смітерса (Bart Smithers) в 400 кілометрах від столиці країни Віндхука.

Вони були визнані винними в порушенні пункту закону Намібії про морські ресурси, що забороняє перетинати межі зони, спеціально відведеної для щорічного полювання на ластоногих. Журналісти були звільнені відразу після того, як заплатили штраф - порушення...


"Комерсант" розширить лінійку бортових журналів

03/08/2009

"Комерсант" підписав попередню угоду з SPN Group про створення спільної компанії. За словами комерційного директора видавничого дому Павла Філенкова, "Комерсант" зацікавлений в авіажурналах, які випускає СПН. Про це пише газета "Відомості".

СПН видає журнали Mobile, "5 Колесо", Where, Rolling Stone, "Автопарк", а також бортові видання авіакомпаній S7, ГТК "Росія", "Атлант-союз" і аеропорту "Пулково", нагадують Відомості". "Комерсант" також випускає бортові журнали "Внуково" и My...


Влада Венесуели закрила 34 радіостанції

01/08/2009

Влада Венесуели в п'ятницю, 31 липня, розпорядилася закрити 34 радіостанції, які не змогли продовжити ліцензії на мовлення, повідомляє AFP.

"Відразу ж після отримання розпорядження про закриття радіостанції зобов'язані припинити мовлення", - заявив Діосдадо Кабельо (Diosdado Cabello), представник венесуельського агентства, що займається регулюванням у сфері телекомунікацій.

Кабельо, який вважається одним з найближчих соратників президента Венесуели Уго Чавеса, дав зрозуміти, що найближчим часом буде дане розпорядження про припинення роботи ще декількох радіостанцій.


Мадонна написала в ізраїльську газету статтю про свій шлях до Кабали

31/07/2009

Американська піп-співачка Мадонна написала статтю для ізраїльської газети "Едіот Ахронот". У цьому матеріалі виконавиця розповідає про те, як вона стала послідовницею єврейського духовно-філософського учення Кабала, з яким вона ознайомилася в 1997 році.

Частково текст був опублікований 31 липня. NEWSru.co.il повідомляє, що повністю статтю Мадонни можна буде прочитати в суботньому додатку до газети "Едіот Ахронот" - "7 Ямім". Як відзначає Associated Press, про підготовку статті поп-співачки до публікації "Едіот Ахронот" повідомив своїм читачам ще...


Редакцію журналу NME вперше очолить жінка

31/07/2009

Головним редактором журналу NME (New Musical Express) вперше за весь час існування видання стане жінка, пише 31 липня The Independent. З 1 вересня редакцію британського тижневика очолить Кріссі Мурісон (Krissi Murison).

Нинішній головний редактор NME Конор Макніколас йде на телеканал ВВС Worldwide. Він оголосив про те, що його посаду займе Мурісон, яка пропрацювала в тижневику шість років: з 2003 року по квітень 2009 року. У NME вона була постійним автором колонки про нові групи, вела відеоверсію музичних новин, а згодом стала заступником головного редактора.

П'ять місяців...


МЗС РФ зацікавився забороною на в'їзд головного редактора REGNUM до Литви

30/07/2009

МЗС Росії попросив литовських колег роз'яснити мотиви, за якими головному редакторові інформагентства REGNUM Модесту Колерову заборонили в'їзд до Литви. Про це повідомляє прес-служба російського міністерства. Після отримання реакції на скеровану в МЗС Литви ноту буде ухвалено рішення про відповідні дії, йдеться в повідомленні Міністерства закордонних справ РФ.

Колеров зняли з потяга Москва-Вільнюс на станції Кяна вранці в четвер, 30 липня, і вислали до Білорусії, повідомляє REGNUM. На залізничній станції Колерова перед висилкою відвідав консул посольства РФ в Литві і привіз воду і бутерброди.


Журналістів "Бі-Бі-Сі" пустили в Зімбабве

30/07/2009

Влада Зімбабве відмінила восьмилітню заборону на роботу в країні кореспондентів ВВС News. Як пише редактор британської новинної служби Джон Уїльямс (Jon Willians), співробітники ВВС з липня 2001 року вели репортажі із Зімбабве підпільно, нерідко наражаючи своє життя на небезпеку, і лише наприкінці липня 2009 року кореспондент Ендрю Хардінг (Andrew Harding) зміг в'їхати в країну легально як журналіст.

Як пише британська газета The Daily Telegraph, міністр по масових комунікаціях Вебстер Шаму (Webster Shamu) надіслав на адресу ВВС News відкритий лист, в якому заявив, що "несприятливу систему...


Легендарний ведучий CBS попросив Обаму врятувати пресу

30/07/2009

Колишній ведучий каналу CBS News Ден Разер (Dan Rather) звернувся до Барака Обами з проханням врятувати американську пресу. Як пише Aspen Daily News, легендарний тележурналіст виступив із закликом про створення спеціальної комісії Білого дому у справах засобів масової інформації. За словами Разера,"істинно вільна і незалежна преса" є "серцем демократії і свободи".

Емоційний виступ Разера прозвучав увечері в четвер, 29 липня, в Аспенському інституті (Aspen Institute) -некомерційної організації, яка базується в штаті. За задумом 77-річного журналіста, який протягом 24 років...


Внук Сталіна подав до суду на "Нову газету"

30/07/2009

Внук Йосипа Сталіна Євген Якович Джугашвілі подав позов про захист честі і гідності проти "Нової газети" і одного з її співробітників, повідомляється в матеріалі "Нової газети" від 29 липня.

Джугашвілі вимагає визнати вислови автора статті "Винним призначений Берія" Анатолія Яблокова "вигаданими, і такими, що не відповідають дійсності і принижують честь і гідність Сталіна Й.В.". Джугашвілі, зокрема, обурив абзац "Сталін і чекісти пов'язані великою кров'ю, тяжкими злочинами, перш за все проти власного народу". Крім того, Джугашвілі вимагає...


Головний редактор азербайджанської газети уникнув покарання за переклад "Майн Кампф"

30/07/2009

Нарімановський районний суд Баку виправдав головного редактора "Хурал" Аваза Зейналлі, якому було пред'явлено звинувачення в розпалюванні національної, расової і релігійної ворожнечі. Про це в четвер, 30 липня, повідомляє "Інтерфакс" з посиланням на представника секретаріату суду.

Справа за статтею 283 Кримінального кодексу Азербайджана (розпалювання національної, расової або релігійної ворожнечі) була порушена відносно журналіста кілька років тому, після того, як він переклав книгу Адольфа Гітлера "Майн Кампф"  азербайджанською мовою і опублікував...


Журнал The Economist залагодив позов з мільярдером Тимченком

29/07/2009

Британському журналу The Economist вдалося поза судовими стінами залагодити конфлікт з російським бізнесменом Геннадієм Тимченком, який звинуватив видання в наклепі і подав відповідний позов до Високого суду Лондона. Про це пише The Guardian. На яких саме умовах був залагоджений судовий процес, поки не відомо, проте The Economist обіцяє, що в наступному номері журналу (він вийде в п'ятницю, 31 липня) буде надруковано якусь заяву із цього приводу. У інтернеті цей текст з'явиться 30 липня опівдні за британським часом.

Позов Тимченка, поданий в березні 2009 року, стосувався статті, опублікованої...


Тегеран звинуватив фотографів в співпраці з ворогами влади

29/07/2009

Іранська влада звинуватила двох фотографів у співпраці з рухом, метою якого є зміна державного ладу в країні. Як повідомляє Associated Press з посиланням на іранське державне агентство IRNA, пособництво полягало в передачі західним ЗМІ фотографій акцій протесту проти результатів президентських виборів.

У повідомленні не уточнюється, який саме рух мався на увазі. Без згадки про джерело агентство IRNA повідомило, що розкрита ціла мережа посібників, які знімали і передавали фотографії "медіа-крилу" неназваного руху. Раніше влада заборонили західним ЗМІ висвітлювати масові акції...


Французький журнал Citizen K виставлено на продаж

29/07/2009

Швейцарська медіагрупа Edipresse Group збирається позбавитися від видаваного в Парижі журналу Citizen K International. За відомостями газети "Комерсант", в даний час йдуть активні пошуки покупця.

Паризький суд у справах про банкрутство вже ввів у французькій компанії Le Grand Kapital, яка видавала журнал, зовнішнє спостереження. "Комерсант" відзначає, що у зв'язку з падінням ринку реклами виручка Edipresse Group в журнальному сегменті скоротилася на 18,5 відсотків, при цьому експерти прогнозують подальше падіння ринку.

Менеджмент медіагрупи вирішив зосередити...


ВВС News поділиться своїм відео з газетами

28/07/2009

BBC NewsВВС News дозволила деяким газетам користуватися відеоматеріалами, підготовлені знімальними групами британською мовною корпорацією. Доступ до сюжетів і роликів ВВС News вже отримали такі видання як The Daily Mail, The Daily Telegraph, The Guardian і Independent.

Відзначимо, що нова послуга абсолютно безкоштовна. Користуватися новим відеосервісом вищеперелічені газети зможуть починаючи з вівторка, 28 липня. Відео, яким ВВС вирішило поділитися з виданнями, розміщуватиметься в їх онлайн-версіях. На думку керівництва корпорації, реалізація цього проекту дозволить різноманітити зміст веб-сторінок...


Russian Media Ventures купив 50 відсотків новосибірського "Вести-24"

28/07/2009

Заставка телеканалу "Вести-24"Інвестиційний фонд Russian Media Ventures (RMV) придбав 50 відсотків сибірської телекомпанії "НТК", яка займається розвитком телеканалу "Вести-24" в Новосибірську. Про це у вівторок, 28 липня, пише газета "Комерсант". За деякими даними, сторони зійшлися на сумі від 1 до 2 мільйонів доларів. За відомостями газети "Континент Сибір", операція була здійснена на початку липня.

За оцінками експертів, ця операція може стати однією з останніх на традиційному телевізійному ринку, оскільки в найближчі п'ять років країна повністю перейде...


Литовських журналістів спробували отруїти ртуттю

27/07/2009

РтутьУ Шяуляйському районі (північний захід Литви) в редакцію газети Siauliu naujienos прислали конверти з ртуттю всередині. Про це повідомляє Delfi.lt.

Ртуть містилася в трьох заповнених від руки конвертах, на зворотному боці яких були намальовані хрести. Листи були адресовані трем представникам керівництва Siauliu naujienos.

Ртуть в конвертах виявила сортіровщица листів. У редакцію були викликані пожежники і співробітники служби цивільної безпеки, а також співробітники компанії, що займається утилізацією небезпечних речовин. Ртуть зібрали, і відвезли її в спеціальному контейнері.


Офіцер ВМС США поскаржився на домагання журналістки

25/07/2009

Джефрі ГордонОфіцер ВМС США Джеффрі Гордон (Jeffrey D. Gordon) звернувся до головного редактора газети Miami Herald з проханням захистити його від сексуальних домагань співробітниці видання, повідомляє в неділю Fox News.

Як стверджує 41-річний коммандер Гордон в листі, репортер Керол Розенберг (Carol Rosenberg) неодноразово "відпускала образливі і принизливі зауваження відверто сексуального характеру" в його адресу, а також в адресу інших службовців на базі Гуантанамо і авіабазі "Ендрюс".

Офіцер наводить декілька прикладів. Так, під час процесу над Мустафою аль-Хавсаві,...


AP автоматично відстежить розповсюдження своїх новин

24/07/2009

Штаб-квартира APАгентство Associated Press має намір упровадити автоматичну систему відстежування своїх новин в інтернеті. Система допоможе виявити передрук матеріалів, зроблений без дозволу. Для цього в новині буде упроваджений спеціальний "маячок", а сам текст приведений у вигляд, що полегшує індексацію пошуковими машинами. Представники агентства запевняють, що "маячок" не збиратиме особисті дані і використовуватиме cookie.

У AP вважають, що через неліцензійне використання новин агентство недоотримує десятки мільйонів доларів. Ці кошти отримують від нелегального передруку сайти,...


Берлусконі отримав повістку в суд за протидію сексуальним викриттям

23/07/2009

Сільвіо БерлусконіІталійська газета La Repubblica подала до суду на прем'єр-міністра країни Сильвіо Берлусконі, повідомляє The Times. Причиною позову стало те, що прем'єр назвав діяльність газети, що публікувала матеріали про сексуальний скандал, що розгорівся навколо його імені, підривною і антидержавницькою.

Журналісти також звинуватили політика в тому, що він порушує правила ринку, використовуючи своє службове положення: у червні Берлусконі звернувся до групи бізнесменів з вимогою не розміщувати свою рекламу в цій газеті. Медіа-група L'Espresso, яка володіє виданням, стверджує, що Берлусконі...


 
Сторінки: 1 | 2 | 3    [наступна]    [остання]

Архів новин

<<< Грудень 2016 >>>
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Останні новини

Попередні новини