Іракська розвідка зажадала від британської газети мільйон доларів Про мас-медіа

Іракська розвідка зажадала від британської газети мільйон доларів

27 травня 2009 року
Нурі аль-Малікі

Національна розвідувальна служба Іраку (Iraqi National Intelligence Service, INIS) звинуватила газету The Guardian в наклепі і подала на видання позов до суду. Як компенсація за ушкодження репутації спецслужба зажадала виплатити їй один мільйон доларів, повідомляє The Guardian.

Причиною для незадоволеності INIS стала стаття, опублікована в одному з квітневих номерів газети. У ній стверджувалося, що правління прем'єр-міністра Іраку Нурі аль-Малікі набуває все більш авторитарного характеру. При цьому автор матеріалів посилався на інтерв'ю трьох співробітників INIS, імена яких не називалися.

Стаття була опублікована під час візиту іракського прем'єра до Великобританії. Аль-Малікі, ще будучи в Лондоні, пообіцяв, що проти газети буде поданий судовий позов. Окрім матеріальної компенсації, іракська розвідка зажадала розкрити імена анонімних співрозмовників видання.

Як міра покарання іракська влада розпорядилися також закрити багдадський офіс The Guardian, проте пізніше відмінила своє рішення. Початок розгляду справи в суді призначено на 23 червня.

Газета вже найняла іракського адвоката для захисту своїх інтересів у суді. Іракська влада не вперше ініціює судові процеси проти західної преси. Раніше міністерство внутрішніх справ Іраку подало до суду на газету The New York Times. Незадоволеність чиновників викликав репортаж, в якому стверджувалося, що 35 з них були звільнені.