Берлусконі отримав повістку в суд за протидію сексуальним викриттям

23/07/2009

Сільвіо БерлусконіІталійська газета La Repubblica подала до суду на прем'єр-міністра країни Сильвіо Берлусконі, повідомляє The Times. Причиною позову стало те, що прем'єр назвав діяльність газети, що публікувала матеріали про сексуальний скандал, що розгорівся навколо його імені, підривною і антидержавницькою.

Журналісти також звинуватили політика в тому, що він порушує правила ринку, використовуючи своє службове положення: у червні Берлусконі звернувся до групи бізнесменів з вимогою не розміщувати свою рекламу в цій газеті. Медіа-група L'Espresso, яка володіє виданням, стверджує, що Берлусконі...


Власник прав на "Шерлока Холмса" попросив зняти фільм з ефіру

15/07/2009

Кадр з фільму про Шерлока Холмса

Багато російських телеканалів відмовляються від показу радянського кіно, права на яке чітко не встановлені, щоб уникнути судових позовів, пише 16 липня газета "Комерсант".

Як стало відомо виданню, власник ліцензії на показ "Пригод Шерлока Холмса і доктора Ватсона. Собака Баськервілей" компанія ТОВ "Твін СП" звернулася до телеканалу "Росія", філіалу ВДТРК, з проханням зняти фільм з ефіру, оскільки телеканал придбав права на показ фільму у іншого власника, ФДМ "Держтелерадіофонд".

"Твін СП"...


У Росії денний телеефір очистять від "недитячих" фільмів

17/07/2009

Кадр фільму "Планета страху"Законопроект "Про захист дітей від інформації, що заподіює шкоду їх здоров'ю і розвитку", прийнятий Держдумою РФ в першому читанні, має на увазі заборону на трансляцію по телебаченню інформації, яка може завдати шкоди здоров'ю і розвитку дітей, з 06:00 до 23:00. Про це стало відомо газеті "Відомості". На думку представників телеканалів, якщо закон набуде чинності, то в "дитячий" час з телеефіру пропадуть практично всі кінофільми.

На думку думського комітету з питань сім'ї, жінок і дітей, що підготував закон і пов'язані з...


he New York Times виручить 45 мільйонів доларів від продажу радіостанції

15/07/2009

The New York TimesМедіакорпорація The New York Times Co. уклала угоду про продаж за 45 мільйонів доларів нью-йоркської радіостанції WQXR-FM, що належить їй, яка спеціалізується на класичній музиці, повідомляє 14 липня AFP.

Покупцем WQXR-FM стане WNYC Radio - найбільша громадська радіостанція в Сполучених Штатах. Очікується, що операцію з продажу WQXR-FM, схвалити яку ще повинна Федеральна комісія з комунікацій США (Federal Communications Commission), буде закрита ближче до кінця 2009 року.

Представники The New York Times Co., оголошуючи про продаж WQXR-FM, підкреслили, що після зміни власника...


Олена Ханга повернеться на телебачення

14/07/2009

Олена ХангаОлена Ханга повернеться на телебачення: вона працює над новим проектом на телеканалі Russia Today, повідомляє прес-служба телеканалу. Струм-шоу, яке вестиме Ханга, одержала робоча назва "Cross Talk".

Нова програма з'явиться в ефірі восени і виходитиме щонеділі. Колишня ведуча передач "Про це" і "Принцип доміно" працюватиме на пару з Пітером Лавеллем – політичним оглядачем Russia Today.

Телеведущая розповіла, що передача виходитиме на англійській мові, оскільки розрахована на західного телеглядача. "Західна аудиторія вимогливіша в...


"Бі-бі-сі" відмінила бонуси своїм топ-менеджерам

14/07/2009

BBCКерівний підрозділ корпорації "Б-б-сі" ВВС Trust ухвалив рішення відмінити виплату бонусів топ-менеджерам компанії, пише The Daily Telegraph.

За словами голови ВВС Trust сера Майкла Лайонса (Michael Lyons), питання про перегляд розмірів виплат співробітникам корпорації було підняте в лютому. Офіційно рішення про це повинно бути ухвалено восени, проте вже зараз, за словами Лайонса, досягнуто угоди, відповідно до якої Виконавчий комітет позбудеться бонусів на невизначений термін до ухвалення зворотного рішення.

Голова керівного підрозділу також відзначив, що зарплати деяких...


У Європі з'явиться телеканал про Китай

13/07/2009

Туристка у Забороненому місті в ПекініГлава китайського рекламного агентства Xiking Group Є Маосі (Ye Maoxi) став власником супутникового телеканалу Propeller TV, повідомляє AFP. Новий власник транслюватиме на Європу програми про культуру, історії і людях Китаю. Як очікується, частина віщання вестиметься на китайській мові.

Переговори про покупку велися приблизно півроку, а остаточна угода, за даними агентства, була підписана в червні. Сума операції не розголошується.

За словами Є Маоси, новий формат Propeller TV дозволить європейцям більше дізнатися про Китай, а китайці, що проживають...


Друкарня "Комерсанта" і "МК" виставлена на продаж

13/07/2009

Друкарня "Экстра-М"Медіахолдінг "Медіа 3", що входить до групи "Промсвязькапітал", виставив на продаж поліграфічний комплекс "Екстра М", де друкуються "Комерсант", "Московський комсомолець", "Вести", "Труд" і інші газети, пише 13 липня газета "Відомості".

За словами топ-менеджера неназваного видавничого дому, йому надійшла пропозиція про продаж комплексу, який оцінюється власниками в 30 мільйонів доларів. Представниця "Промсвязькапіталу" розповіла газеті, що пропозиції про продаж "Екстра М"...


Юлія Висоцька запускає щомісячний кулінарний журнал

11/07/2009

Юлія ВисоцькаАктриса і телеведуча програми "Їмо удома" Юлія Висоцька спільно з книжковим видавництвом "Ексмо" восени запускає щомісячний глянсовий кулінарний журнал, пише у суботу газета "Комерсант".

Журнал орієнтований на жіночу аудиторію старше 25 років з середнім і вищим за середній рівнем доходу, розповіла керівник нового проекту "Ексмо" Анна Людковська. За її словами, ставка буде зроблена на доступні рецепти.

Максимальні інвестиції в запуск журналу, головним редактором якого стане Висоцька, оцінюються в три мільйони доларів. На думку експертів, окупляться...


Медіахолдінг Мердока відкинув звинувачення в прослушховуванні телефонів знаменитостей

11/07/2009

The GuardianМедіахолдінг News Corporation, що належить Руперту Мердоку, категорично спростував звинувачення в тому, що співробітники його британських таблоїдів платили приватним детективам за прослуховування телефонних розмов знаменитостей, повідомляє AFP. Про прослуховування телефонів і великі компенсації, виплачені News Corporation потерпілим від незаконних методів збору інформації, у четвер, 9 липня, написала британська газета The Guardian.

У відповідь на звинувачення, що прозвучали, керівництво News Corporation у п'ятницю, 10 липня, заявило, що внутрішні розслідування не виявило ніяких нових...


Читачі викрили The New York Times в комп'ютерних маніпуляціях з фотографіями

10/07/2009

Скріншот The New York TimesРедакція газети The New York Times видалила з сайту серію фотографій про наслідки економічної кризи для будівельної галузі США, оскільки читачі виявили, що знімки були змінені і відредаговані на комп'ютері. Про це зазначається у редакційній замітці.

Видання відзначає, що фотограф, якому видання замовило серію знімків Ruins of the Second Gilded Age ("Руїни другого золотого століття"), не повідомив редакцію про те, що знімки редагувалися на комп'ютері. Проте читачі проінформували видання, що фотографії не відповідають дійсності. Вони встановили також,...


Обама обігнав Медведева і Путіна за згадуваністю у російських ЗМІ

08/07/2009

Обама і МедведєвПрезидент США Барак Обама обійшов президента Росії Дмитра Медведєва і прем'єр-міністра Володимира Путіна за згадуваністю у російських ЗМІ за минулі три дні, повідомляється в прес-релізі компанії "Медіалогія".

Як випливає з даних компанії, з 6 по 8 липня, коли Обама здійснював візит до Росії, в ЗМІ він був згаданий 4742 рази – на 64 рази більше, ніж Медведєв, і на 756 разів більше, ніж Путін.

Американський президент випередив двох найбільш високопоставлених російських керівників не тільки за кількісним показником, але і за якісним....


Playboy першим опублікує фрагмент останнього роману Набокова

08/07/2009

Обкладинка з роману НабоковаУривок з останнього, нескінченого роману Володимира Набокова "The Original of Laura" ("Оригінал Лаури" або "Оригінал Лаури") будуть надруковані в грудневому номері американського видання журналу Playboy. Номер поступить в продаж 10 листопада 2009 року, а книга почне продаватися приблизно з 17 листопада, повідомила газета The New York Observer.

Права на публікацію фрагмента добилася літературний редактор Playboy Емі Грейс Лойд (Amy Grace Loyd), що без втоми атакувала літературного агента Набокова Ендрю Уайлі (Andrew Wylie). У червні...


Редактора карельської газети оштрафували за німецький хрест

08/07/2009

Генпрокуратура РФРедактор муніципальної карельської газети "Нова ладога" Лариса Кокко була оштрафована на 500 рублів за використання нацистської символіки в ілюстрації до статті. Про це повідомляється на сайті Генеральної прокуратури РФ.

Як пояснюється в повідомленні прокуратури, 28 травня в газеті була опублікована стаття про роботу організацій комплексу ЖКХ, яка супроводжувалася ілюстрацією, де на тлі російського прапора був зображений німецький хрест.

Згідно з Федеральним законом "Про увічнення Перемоги радянського народу у Великій Вітчизняній війні...


ЗМІ КНДР образили президента Південної Кореї 1700 разів за півроку

06/07/2009

Лі Мен БакПівденнокорейські чиновники підрахували, що за період з початку 2009 року до 22 червня північнокорейські ЗМІ образили президента Південної Кореї Лі Мін Бака 1700 разів - в середньому майже 10 разів на день. Про це 6 липня повідомляє AFP.

"Деякі епітети, які Північна Корея використовує для позначення президента Лі, настільки кричущі, що я не можу навіть цитувати їх тут", - написав головний аналітик південнокорейського міністерства об'єднання Лі Чан Хо в своєму публічному звіті. Він додав, що іноді нападки ЗМІ КНДР на південнокорейського президента є "просто дурними".


Влада Венесуели позбавила ліцензій 240 радіостанцій

04/07/2009

Уго ЧавесВлада Венесуели має намір закрити 240 радіостанцій, що працюють в країні, повідомляє Associated Press. Як повідомив у п'ятницю, 3 липня, Діосдадо Кабельо (Diosdado Cabello), глава венесуельського агентства, що займається регулюванням у сфері телекомунікацій, ці радіостанції не змогли продовжити ліцензію на мовлення.

Кабельо, який вважається найближчим соратником президента Венесуели Уго Чавеса, нагадав, що у червні 2009 року уряд зобов'язав радіостанції і телеканали пройти перереєстрацію. До 23 червня вони повинні були надати владі пакет документів, зокрема, вказати активи, що належать...


Іспанські газетярі довели до відставки главу національної розвідки

02/07/2009

Альберто СаїсДиректор Національного розвідувального центру Іспанії Альберто Саїс (Alberto Saiz) подав у відставку, повідомляє Associated Press. У міністерстві оборони країни, якому підкоряється розвідувальне відомство, вже підібрали наступника Саїса і представлять його у п'ятницю, 3 липня.

Саїс, призначений директором розвідки в 2004 році, опинився в останні тижні в центрі корупційного скандалу. Газета El Mundo опублікувала декілька статей, в якій з посиланням на співробітників Національного розвідувального центру повідомляла, що Саїс витрачав бюджетні гроші на власне дозвілля, зокрема на поїздки до...


Найбільший газетний концерн США звільнить більше тисячі співробітників

01/07/2009

Штаб-квартира GannettНайбільший газетний концерн в США, Gannett, скоротить понад тисячу робочих місць, повідомляє The Wall Street Journal. Таким чином видавнича мережа, що є національним лідером за щоденними газетними тиражами, сподівається загальмувати падіння своїх прибутків. Як очікується, скорочення не торкнуться головної газети Gannett - USA Today.

За даними джерела The Wall Street Journal, яке знайоме з тим, що відбувається в холдингу, скорочення будуть проведені в підрозділі Gannett, що відповідає за видання приблизно вісімдесяти місцевих газет-щоденників у різних штатах. Точна кільіксть...


Містер Паркер стане "сучасним Салтиковим-Щедріним" на НТВ

01/07/2009

Максим КононенкоТелеканал НТВ готує нову програму, ведучим якої стане відомий блогер і журналіст Максим Кононенко (Містер Паркер). Як розповів в інтерв'ю газеті "Московський Комсомолець" заступник гендиректора каналу Олександр Нечаєв, робоча назва програми - "Колекція дурощів".

За словами Нечаєва, в новому проекті Кононенко повинен з'явитися в ролі "сучасного Салтикова-Щедріна": він розповідатиме про "буденні, але від цього не менш кричущі дурощі". Як приклад заступник гендиректора НТВ навів недавній випадок, коли в Кірові до приїзду Дмитра Медведева заасфальтували...


Каддафі виграв позов проти марокканських газет

29/06/2009

Муамар КаддафіСуд Касабланки виніс ухвалу про виплату штрафу у розмірі 270 тисяч євро трьома марокканськими виданнями за позовом лідера лівійської революції Муаммара Каддафі, повідомляє агентство Sapa.

Раніше Каддафі подав до суду на щоденні видання "Al Jarida Al Aoula", "Al Ahdat Al Maghribia" і "Al Massae", заявивши, що ці газети в своїх статтях заплямовують його честь. При цьому глава Лівії зажадав оштрафувати журналістів на вісім мільйонів євро.

Як уточнює агентство Reuters, в статтях критикувалися політичні погляди Каддафі, викладені в його "Зеленій...


На азербайджанських журналістів завели справу про здирництво

29/06/2009

Поліцейський біля будівлі МВС АзербайджануУ Азербайджані порушено кримінальну справу стосовно декількох журналістів, яких звинувачують в здирництві. Про це повідомляє ІА "Тренд".

Раніше зы скаргою в правоохоронні органи звернулися власники кафе з Губінського району (на півночі країни). За їх словами, журналісти вимагали від кожного підприємця по тисячі манатов (майже 1,2 тисяч доларів), загрожуючи інакше опублікувати компрометуючу їх інформацію в пресі.

З'ясувалося, що здирництвом займалися головний редактор газети "Ені Азербайджан Дуньясі" Шахлар Велієв і...


Дві найбільші видавничі асоціації об'єдналися заради виживання

26/06/2009

Скріншот сайта wan-ifra.orgДві найбільші світові неурядові організації, які об'єднують періодичні друковані видання, - Всесвітня газетна асоціація (WAN) і Міжнародна асоціація видавничих та медіа-технологій (IFRA) - оголосили про злиття. З 1 липня 2009 року офіційно розпочне роботу Всесвітня асоціація газет і новинних видань (World Association of Newspapers and News Publishers, WAN-IFRA).

Про це повідомляється на сайті IFRA, який є частиною нового об'єднаний інтернет-порталу WAN-IFRA.

Після злиття організація налічуватиме в своїх рядах понад три тисячі компаній з 120 країн. Асоціація...


Девід Бекхем виграв суд у британського таблоїда

23/06/2009

Девід БекхемЛондонський суд зобов'язав британський таблоїд The Daily Star виплатити компенсацію футболісту збірної Англії і "Мілана" Девіду Бекхему за наклеп. У квітні цього року в газеті з'явилася стаття, в якій йшлося, що Бекхем фліртував з угорською моделлю Маріанн Фогараші і запросив її на приватну вечірку, повідомляє Sky News.

23 квітня в Будапешті відбувся товариський матч між "Міланом" і командою всіх зірок чемпіонату Угорщини. Газета The Daily Star написала, що після гри Бекхем познайомився з Фогараші і між ними виникли близькі відносини. За інформацією таблоїду, пізніше...


Болівійці проілюстрували сюжет про аеробус, що впав, кадрами з "Залишитися в живих"

23/06/2009

Одна з показаних в ефірі новин PAT фотографій. Кадр з відеоролика, розміщеного на YouTubeПриватний болівійський телеканал PAT проілюстрував сюжет про літак, що впав в Атлантиці, Air France кадрами з телесеріалу "Залишитися в живих" (Lost), повідомляє 22 червня Agence France-Presse.

У випуску новин телеканалу були показані два знімки, які диктор представила як фотографії, зроблені одним з пасажирів нещасливого рейса. Знімки нібито збереглися на карті пам'яті цифрового фотоапарата загиблого пасажира і були відновлені після того, як пристрій дістали з води.

На одному знімку...


У Греції криза закрила "Вільну пресу"

22/06/2009

Скріншот сайта газети "Елефтерос Тіпос"Власник грецької газети "Елефтерос Тіпос" ("Вільна преса") вирішив закрити видання. Про це повідомляється на сайті газети у понеділок, 22 червня.

Причиною закриття "Елефтерос Тіпос", її недільного додатку, а також ділової радіостанції "City 99,5" акціонери назвали кризу в друкованій галузі Греції і бажання основних власників вийти з медіабізнеса. Газета належала колишньому главі оргкомітету Олімпіади-2004 в Афінах Янне Ангелопулу-Даськалаку і її чоловіку Теодоросу.

Повідомляється, що останні...


Творець журналу Hustler потрапив до лікарні

21/06/2009

Ларі Флінт із шанувальницямиТворець і головний редактор американського порнографічного журналу Hustler Ларрі Флінт був госпіталізований у суботу в одну з лікарень Лос-Анджелеса. Про це стало відомо інтернет-виданню RadarOnline.com.

Про причини госпіталізації відомого шоумена, а також про стан його здоров'я нічого не повідомляється. Відомо лише, що в лікарню він був доставлений на власному автомобілі. Нагадаємо, 66-річний Флінт з 1978 року прикований до інвалідного крісла, що стало наслідстком здійсненого на нього замаху.

Ларрі Флінт є власником компанії Larry Flynt Publications, яка...


Блаватник відмовився рятувати спортивний телеканал Setanta

20/06/2009

Леонід БлаватникКомпанія Access Industries Леонарда Блаватника відмовилася від покупки 51 відсотка акцій в ірландському спортивному телеканалі Setanta, повідомляє The Wall Street Journal. Раніше Блаватник запропонував купити контрольний пакет акцій телекомпанії за 20 мільйонів фунтів стерлінгів.

Повідомлення Access Industries послідувало після того, як англійська футбольна Прем'єр-ліга (АФПЛ) розірвала контракт з Setanta. Раніше телекомпанія отримала право на показ футбольних матчів АФПЛ у сезоні 2009-2010, проте не змогла набрати достатню кількість передплатників і опинилася під загрозою банкрутства....


The Guardian оголосила конкурс компромату на членів парламенту

19/06/2009

Копія парламентського документа з сайта The GuardianБританська газета The Guardian призвала своїх читачів знайти якомога ганебніші витрати, здійснені членами парламенту за казенний рахунок. Для цього редакція запустила на сайті пошукову систему по 92 тисячам сторінок звітів про витрати парламентаріїв.

Всього у The Guardian в розпорядженні знаходиться 700 тисяч документів, присвячених витратам членів парламенту. З опублікованих в Мережі 91996 сторінок невивченими залишаються понад 23 тисячі. Їх газета і пропонує прочитати читачам.

Конкурс триватиме до 21 червня, в ньому можуть...


Велика серія наукових журналів повністю відмовилася від паперових версій

18/06/2009

Ськріншот головної сторінки інтернет-версії журналу Journal of the American Chemical SocietyАмериканське хімічне товариство (American Chemical Society - ACS) ухвалило рішення відмовитися від випуску паперових версій своїх журналів. Про нову політику ACS повідомляє портал Nature News, журналісти якого ознайомилися з листом з внутрішнього листування товариства.

Причиною повного переходу в Мережу стало постійне зменшення кількості передплатників, що замовляють паперову версію журналу. Відповідно, випуск "звичайних" журналів стає таким, що все менш і менш окупається.


Американці назвали інтернет найправдивішим джерелом інформації

18/06/2009

Інтернет-кафе у ВашингтоніЖителі США назвали мережеві ресурси найдостовірнішими і найнадійнішими джерелами інформації, повідомляється в звіті компанії Zogby International. Згідно з результатами опитування, більшість американців використовують інтернет як єдиний новинний засіб масової інформації. При цьому мережеві видання випереджають за популярністю телебачення, радіо і газети разом узяті.

У опитуванні Zogby International взяли участь понад три тисячі осіб. З'ясувалося, що 56 відсотків дорослих американців вважатимуть за краще дізнаватися про поточні події через інтернет, якщо їм потрібно...


Радіостанцію Business FM купить металург Володимир Лісін

17/06/2009

Володимир ЛісінВласник Новолипецького металургійного комбінату і одна з найбагатших людей Росії Володимир Лісін домовився про придбання холдингу "Об'єднані медіа", який володіє радіостанцією Business FM і порталом BFM.Ru. Про це пише газета "Комерсант" з посиланням на анонімні джерела. Сума операції, за даними видання, складе 23,5 мільйонів доларів. Основним власником "Об'єднаних медіа" є бізнесмен Аркадій Гайдамак.

Варто відзначити, що власники "Об'єднаних медіа" вже намагалися продати актив на ринку, проте не змогли це зробити. Зокрема, переговори про придбання...


В Ізраїлі двох журналістів засудили за розголошення військових секретів

15/06/2009

Ізраїльська артилерія на кордоні з сектором ГазаІзраїльський суд засудив двох журналістів палестинського походження до двох місяців в'язниці за розголення інформації про пересування ізраїльських військ на кордоні з сектором Газа перед початком операції "Литий свинець" у січні 2009 року, передає агентство Reuters.

Кадер Шахін (Khader Shahine) і Мохаммед Сархан (Mohammed Sarhan) визнані винними в порушенні правил військової цензури, згідно з якими будь-який журналіст, що знаходиться в Ізраїлі, може повідомляти про події, пов'язані з діяльністю збройних сил, тільки після узгодження з...


The Financial Times використала Обаму в рекламній кампанії

15/06/2009

Барак ОбамаБританська газета The Financial Times почала нову рекламну кампанію, в якій використовує похвалу президента США Барака Обами. Про це пише Press Gazette. У березневому інтерв'ю FT Обама зізнався, що газета є його улюбленим друкованим виданням. Це інтерв'ю було першим, таким, що з'явилося в світовому друці з моменту інавгурації Обами як президента.

На рекламному постері Барак Обама зображений в ході передвиборного мітингу Демократичної партії у Портленді, штат Орегон. Напис під плакатом свідчить: "Кого слухає той, кого слухають всі?" (Who does the man everyone listens to,...


В Ірані закрита газета суперника Ахмадінеджада

15/06/2009

Екземпляр газети Kalameh SabzІранська влада припинила випуск газети, що належить колишньому прем'єру країни Мір-Хосейну Мусаві, який програв Махмуду Ахмадінеджаду на президентських виборах. Про це повідомляє AFP у понеділок, 15 червня.

За даними агентства, видання "Каламех Сабз" ("Зелений світ") перестало продаватися в Тегерані через два дні після президентських виборів, що відбулися 12 червня, на яких, за офіційною версією, переміг Махмуд Ахмадінеджад. Про те, що випуск видання припинений владою, повідомила інша іранська газета - "Сармєєх".

Як повідомляє...


У "Бі-Бі-Сі" віднімуть 100 мільйонів фунтів стерлінгів

14/06/2009

Студія Бі-Бі-СіБританський уряд має намір урізати фінансування корпорації ВВС. Про це 14 червня пише газета The Daily Telegraph.

Британський міністр зв'язку Лорд Картер запропонував передати 100 мільйонів з 3,6 мільярдів фунтів стерлінгів бюджету ВВС приватним телекомпаніям, які готують регіональні випуски новин. Доповідь з цією пропозицією буде представлена на розгляд британського уряду 16 червня. Також планується обговорити деякі інші ідеї, пов'язані з передачею частини державного фінансування соціально значущим комерційним телеканалам.

Ще минулого тижня в ЗМІ з'явилася інформація про...


Японський телеканал переплутав відпочиваючого корейця з сином Кім Чен Іра

11/06/2009

Фото відкликане телеканалом TV AsahiЯпонський телеканал TV Asahi 11 червня відкликав фотографію, яка днем раніше була представлена як ексклюзивний знімок Кім Чен Уна - сина лідера КНДР Кім Чен Іра і його можливого наступника. Про це повідомляє AFP.

У заяві TV Asahi зазначається про "високу ймовірність того, що це фотографія іншої людини".

Як відзначає AFP, телеканал відкликав знімок після того, як 40-річний будівельник з Південної Кореї Бе Сок Бом (Bae Seok-Bum) заявив південнокорейському агентству "Ренхап", що це його фотографія, зроблена минулого...


Телеканал Russia Today почав співпрацювати з CNN

11/06/2009

Скріншот сайта проекту CNN World ReportТелеканали CNN і Russia Today почали співпрацювати в рамках проекту CNN World Report, зазначається у прес-релізі російського телеканалу.

Планується, що в рамках цієї співпраці в ефірі CNN транслюватимуться сюжети RT. Перший репортаж, показаний в ефірі американського каналу, був зроблений кореспондентом RT Полою Слієр (Paula Slier) і називався "В'язень Гуантанамо". У ньому розповідається про колишнього в'язня бази Гуантанамо Абу Бакра Казіму (Abu Bakr Qassim), який пробув у таборі майже п'ять років без пред'явлення офіційних звинувачень.


Поетам і письменникам довірили випуск газети

10/06/2009

Давид ГроссманНомер газети "Гаарец" за середу, 10 червня, повністю зроблений ізраїльськими письменниками і поетами. Як повідомляється на сайті видання, акція присвячена початку Тижня єврейської книги.

Серед авторів колонок і статей спеціального номера - автор романів "Див. статтю "Кохання" і "З ким би побігати" Давид Гроссман, який зробив репортаж про центр реабілітації наркоманів, автор книги "Туга за Кісінджером" Едгар Керет, що узяв інтерв'ю у міністра оборони Ізраїлю Ехуда Барака, а також Йорам Канюк.

Прогноз погоди в номері "Гаарец"...


РІА Новини запропонувало ввести авторське право на новинні замітки

10/06/2009

Агентство РІА Новини внесло на розгляд в Міністерство зв'язку і масових комунікацій законопроект, що вводить авторське право на новини і що прирівнює окреме новинне повідомлення до товару, право на використання якого може бути обмежено, повідомляє видання "Відомості".

Очікується, що рада з масових комунікацій при Мінзв'язку розгляне законопроект 10 червня. За словами заступника головного редактора РІА Новини Леоніда Бурмістрова, головна мета законопроекту, який називають ще "законопроектом про плагіат" - покласти край крадіжці інформаційних повідомлень.


Колишній журналіст Newsweek описав конфлікти в сім'ї Обами

09/06/2009

Барак і Мішель ОбамиКілька років тому подружні відносини Барака Обами і його дружини Мішель були зіпсовані через політику, повідомляє Associated Press. Майбутня перша леді США була дуже незадоволена егоїзмом і кар'єризмом чоловіка, якого звинувачувала в холодності і невдячності. Про це та інші подробиці біографії американського президента йде мова в книзі "Ренегат: становлення президента" (Renegade: The Making of а President), опублікованої журналістом Річардом Вольфом (Richard Wolffe).

Вольф, колишній співробітник журналу Newsweek, пише, що до 2001 року, коли на світ з'явилася молодша...


Ділові ЗМІ відзначили даремність Петербурзького економічного форуму

08/06/2009

Петербурзький економічний форумРосійські ділові ЗМІ в своїх оцінках підсумків Петербурзького міжнародного економічного форуму (ПМЕФ), який відбувся 4-6 червня, зійшлися на тому, що його можна було б провести з більшою користю.

Так, газета "Відомості" в редакційній статті "Не поговорили", відзначає, що форум не став майданчиком для вироблення узгодженої і грамотної антикризової стратегії. "Діалог між владою, бізнесом і економічними світилами міг би стати мозковим штурмом і принести країні реальну користь", - засмучуються в "Відомостях". З іншого боку, в газеті...


Сайт Infox.ru звинуватив НТВ в порушенні авторських прав

04/06/2009

Скріншот сайту Infox.ruДо Арбітражного суду міста Москви поданий позов від ТОВ "Інфокс-Інтерактив" (інформаційний сайт Infox.ru) на адресу телекомпанії НТВ. У позові вказано, що його предметом є захист інтелектуальної власності, сума позову - п'ять мільйонів рублів.

Як пояснив інтернет-блогу Roem.ru головний редактор сайту Олександр Пісарєв, цим позовом редакція збирається відучити телекомпанії від практики трансляції чужого контенту без вказівки авторства, але з формулюванням "опубліковано в інтернеті".

За словами Пісарєва, цей метод раніше неодноразово застосовувався...


Китайські поліцейські атакували камери CNN розкритими парасольками

04/06/2009

Відеокадр CNNАмериканським тележурналістам компанії CNN 4 червня 2009 року, у день 20-ї річниці розгону студентської маніфестації на пекінській площі Тяньаньмень, поліцейські і "люди в штатському" перешкодили проводити зйомку на площі, закриваючи об'єктив камери розкритими парасольками.

На відео CNN видно, як оператора і кореспондента, що намагається зняти репортаж на Тяньаньмень, переслідують китайці з розкритими парасольками, направленими в об'єктив камери. Кореспондент CNN пояснює глядачам, що це переодягнуті в цивільне агенти спецслужб, і як "доказ" показує на їх рації,...


Карельську газету розкритикували за переклад статті про Медведєва

03/06/2009

Губернатор Карелії Сергій КатанандовГубернатор Карелії Сергій Катанандов розкритикував петрозаводськую газету "Іскра" за публікацію перекладу статті канадської газети The Vancouver Sun, присвяченої президенту Росії Дмитру Медведєву. Про це повідомляє "Нова газета".

Спочатку стаття була опублікована в газеті The Vancouver Sun в номері від 8 травня під заголовком "Dmitry Medvedev's underwhelming year as lapdog". Як пише "Нова газета", близько тижня тому цей матеріал з'явився в "Іскрі" під заголовком "Дмитро Медведєв бездарно провів рік як кімнатна...


Рекламна виручка американських газет різко скоротилася

03/06/2009

ГазетиУ першому кварталі 2009 роки друковані та онлайн газети США виручили від реклами 6,6 мільярдів доларів, пише Marketing Charts з посиланням на дані Газетної асоціації Америки (NAA). Це на 28 відсотків менше, ніж в той же період 2008 року, коли виручка становила 9,2 мільярдів доларів.

Доходи друкарських видань впали з 8,4 до 5,9 мільярдів доларів, що становить майже 30 відсотків. В той же час доходи мережевих видань скоротилися лише на 13 відсотків, з 804 до 696 мільйонів доларів.

Більше за всіх, на 42 відсотки, зменшилася рекламна виручка в сегменті приватних оголошень. В цілому,...


Єгиптяни пропагуватимуть ідеї помірного ісламізму з космосу

03/06/2009

Університет "Аль-Азхар"Група сунітських мусульманських проповідників і богословів, пов'язаних із старим університетом каїра "Аль-Азхар", заявила про створення нового супутникового телеканалу, метою якого буде пропаганда помірного ісламізму, а також роз'яснення помилок радикального ісламізму. Про це повідомляє Associated Press в середу, 3 червня.

Як відзначає AP, новина про запуск нового каналу надійшла за день до звернення президента США Барака Обами до ісламського світу, з яким американський лідер виступить в столиці Єгипту у четвер, 4 червня, під час офіційного візиту.


Проти колишнього головного редактора самарської "Нової газети" порушено ще одну кримінальну справу

01/06/2009

Сергій Курт-АджієвПроти колишнього головного редактора самарської "Нової газети", директора "Самарської газети" Сергія Курт-Аджієва порушено кримінальну справу.

Слідчий комітет при прокуратурі Росії підозрює журналіста в порушенні авторських і суміжних прав.

На думку слідства, повідомляє джерело у Слідчому комітеті, журналіст використовував в роботі "Самарської газети", контрафактне програмне забезпечення. 17 лютого 2009 року газета вийшла в незавершеному варіанті, після того, як співробітники ГУВС Самарської області вилучили редакційні комп'ютери.


Вийшов перший номер журналу для російських зеків

01/06/2009

ув'язненіВийшов у світ перший номер журналу для російських ув'язнених, пише "Російська газета" у вівторок, 2 червня.

Видання називається "Російський тюремний журнал". На думку головного редактора правозахисника Андрія Бабушкіна, журнал буде настільною книгою для тих, хто відбуває покарання, а також для тих, хто чекає засуджених удома.

У розмові з "Російською газетою" Бабушкін вказав на відмінності нового видання від інших російських видань, що пишуть на цю ж тематику. На думку головного редактора, альманах "Неволя" адресується аналітикам,...


Шотландська домогосподарка програла у фіналі конкурсу талантів

31/05/2009

Сюзан БойлДомогосподарка з Шотландії Сьюзан Бойл (Susan Boyle) не змогла перемогти у фіналі популярного телевізійного шоу "Britain's Got Talent" ("Британія шукає таланти"), повідомляє AFP.

За результатами голосування телеглядачів, підсумки якого були оголошені увечері у суботу, 30 травня, Бойл програла групі вуличних танцюристів "Diversity".

48-річна Бойл вперше взяла участь в телешоу в квітні 2009 року. Композиція "I Dreamed A Dream" з мюзиклу "Les Miserables" ("Знедолені") принесла Бойл перемогу в першому...


Чавесу не вдалося провести чотириденний телерадіомарафон

31/05/2009

Уго ЧавесПрезидент Венесуели Уго Чавес перервав чотириденне теле- і радіо-шоу, приурочені до десятиліття його програми "Ало, президент!", повідомляє в ніч на неділю AFP з посиланням на джерела в президентській адміністрації.

Планувалося, що протягом чотирьох днів - з 28 по 31 травня - Чавес щодня проводитиме в ефірі по декілька годин. У четвер і п'ятницю випуски програми Чавеса "Ало, президент!" продовжувалися близько шести годин.

У суботу, 30 травня, Чавес повинен був провести в прямому ефірі дебати із знаменитим перуанським письменником Маріо Варгасом...


 
Сторінки:     [перif]    [раніше]    1 | 2 | 3    [наступна]    [остання]

Архів новин

<<< Листопад 2017 >>>
ПнВтСрЧтПтСбНд
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Останні новини

Попередні новини