Сайт Infox.ru звинуватив НТВ в порушенні авторських прав

04/06/2009

Скріншот сайту Infox.ruДо Арбітражного суду міста Москви поданий позов від ТОВ "Інфокс-Інтерактив" (інформаційний сайт Infox.ru) на адресу телекомпанії НТВ. У позові вказано, що його предметом є захист інтелектуальної власності, сума позову - п'ять мільйонів рублів.

Як пояснив інтернет-блогу Roem.ru головний редактор сайту Олександр Пісарєв, цим позовом редакція збирається відучити телекомпанії від практики трансляції чужого контенту без вказівки авторства, але з формулюванням "опубліковано в інтернеті".

За словами Пісарєва, цей метод раніше неодноразово застосовувався НТВ, а високий розмір компенсації обумовлений тим, що канал здійснює мовлення на багатомільйонну аудиторію, тому сайту був завданий максимально можливого збитку.

У розмові з Roem.ru главред Infox.ru відзначив, що доказом у позові слугуватиме аудіозапис, який був розміщений на сайті, а потім трансльований в одному з вечірніх випусків програми "Сьогодні" телеканалу НТВ без посилання на Infoх.ru.

Повідомляється, що сайт не проводив з НТВ досудову процедуру врегулювання суперечки, а відразу звернувся до суду. "Цим судовим процесом ми хочемо довести до відома телекомпаній, що у будь-якої інформації в інтернеті, навіть якщо це просто запис у блозі, є автор", - пояснив Олександр Пісарєв.

Як пояснив Олександр Пісарєв, йдеться про запис від 16 квітня 2009 року, на якому записано інтерв'ю цивільної дружини Михайла Денисенка, фігуранта справи у серії вибухів в Сочі. За словами Пісарєва, цей матеріал транслювався НТВ того ж дня без посилання на Infox.ru.

Російський новинний портал Infox.ru відкрився 15 жовтня 2008 року. Згідно з даними сервісу Liveinternet.ru у травні 2009 року сайт зайняв 11 місце в рейтингу відвідуваної російських інформаційних інтернет-ресурсів.

Це вже не перший випадок, коли російські ЗМІ та інтернет-ресурси пред'являють один одному претензії з приводу порушення авторських прав. Так, в жовтні 2008 року холдинг ВГТРК подав до суду на поштовий портал Mail.Ru. Приводом для позову стало те, що користувачі сайту розміщували на сайті неліцензійні відеоролики з продукцією ВГТРК (новини, документальні фільми). Проте пізніше сторони уклали мирову угоду, домовившись про розподіл рекламної виручки від показу на Mail.ru контенту ВГТРК.

У 2006 році газета "Відомості" виграла у медіахолдінгу РБК аналогічний позов про захист інтелектуальної власності. Арбітражний суд визнав незаконним передрук понад ста статей "Відомостей" на сайті РБК і зобов'язав холдинг виплатити виданню 282 тисячі рублів компенсації (спочатку газета вимагала 282 мільйони рублів).

Повернутися до списку публікацій



Архів новин

<<< Січень 2018 >>>
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Останні новини

Попередні новини