В Ірані закрита газета суперника Ахмадінеджада

15/06/2009

Екземпляр газети Kalameh SabzІранська влада припинила випуск газети, що належить колишньому прем'єру країни Мір-Хосейну Мусаві, який програв Махмуду Ахмадінеджаду на президентських виборах. Про це повідомляє AFP у понеділок, 15 червня.

За даними агентства, видання "Каламех Сабз" ("Зелений світ") перестало продаватися в Тегерані через два дні після президентських виборів, що відбулися 12 червня, на яких, за офіційною версією, переміг Махмуд Ахмадінеджад. Про те, що випуск видання припинений владою, повідомила інша іранська газета - "Сармєєх".

Як повідомляє AFP, на першій смузі "Сармєєха" опублікований анонс великого матеріалу, присвячений закриттю "Каламеха Сабза", але на внутрішній смузі газети міститься дуже коротка замітка. Як розповів агентству на умовах анонімності іранський журналіст, матеріал був відцензурований у друкарні, коли номер вже був зданий в друк. Джерело також пояснило, що це є звичайною практикою в Ірані.

Джерела "Сармєєх" повідомляють, що видання було закрито за критику на адресу Ахмадінеджада. Тим часом переобраний іранський президент заявив на брифінгу після оголошення результатів виборів про те, що "свобода громадян в Ірані близька до абсолюту".

Іранська опозиція не визнає легітимними результати президентських виборів, що відбулися, і проводить в країні масові маніфестації та мітинги.

Повернутися до списку публікацій



Архів новин

<<< Липень 2018 >>>
ПнВтСрЧтПтСбНд
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Останні новини

Попередні новини