Каддафі виграв позов проти марокканських газет

29/06/2009

Муамар КаддафіСуд Касабланки виніс ухвалу про виплату штрафу у розмірі 270 тисяч євро трьома марокканськими виданнями за позовом лідера лівійської революції Муаммара Каддафі, повідомляє агентство Sapa.

Раніше Каддафі подав до суду на щоденні видання "Al Jarida Al Aoula", "Al Ahdat Al Maghribia" і "Al Massae", заявивши, що ці газети в своїх статтях заплямовують його честь. При цьому глава Лівії зажадав оштрафувати журналістів на вісім мільйонів євро.

Як уточнює агентство Reuters, в статтях критикувалися політичні погляди Каддафі, викладені в його "Зеленій книзі", а також повідомлялися подробиці арешту його сина в Швейцарії в липні 2008 року за звинуваченням у побитті прислуги.

Тим часом, директор "Al Jarida Al Aoula" Алі Анузла вже заявив, що має намір оскаржити винесену ухвалу, а також пообіцяв продовжити публікацію статей з критикою режиму Каддафі. За його словами, вердикт суду є політичним.

Після оголошення вироку Національна спілка марокканських журналістів провела демонстрацію протесту біля стін суду Касабланки.

Повернутися до списку публікацій



Архів новин

<<< Листопад 2018 >>>
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Останні новини

Попередні новини