Влада Венесуели позбавила ліцензій 240 радіостанцій

04/07/2009

Уго ЧавесВлада Венесуели має намір закрити 240 радіостанцій, що працюють в країні, повідомляє Associated Press. Як повідомив у п'ятницю, 3 липня, Діосдадо Кабельо (Diosdado Cabello), глава венесуельського агентства, що займається регулюванням у сфері телекомунікацій, ці радіостанції не змогли продовжити ліцензію на мовлення.

Кабельо, який вважається найближчим соратником президента Венесуели Уго Чавеса, нагадав, що у червні 2009 року уряд зобов'язав радіостанції і телеканали пройти перереєстрацію. До 23 червня вони повинні були надати владі пакет документів, зокрема, вказати активи, що належать їм, і розкрити власників.

86 радіостанцій, що ведуть мовлення в AM-діапазоні, і 154 FM-станцій необхідні документи не надали, і ліцензію на мовлення їм не продовжили. Радіостанції, що позбулися ліцензій, повинні підготуватися до того, що у них буде вилучене устаткування, заявив Кабельо.

Влада Венесуели у п'ятницю також оголосила, що починає нове розслідування відносно опозиційного телеканалу Globovision - п'яте за останнього півроку. Цього разу від Globovision зажадали припинити показ реклами, повідомила AP юрист телеканалу Ана Крістіна Нуньєз. Претензії, що пред'являються до Globovision, вона назвала "черговою спробою залякування".

Globovision з 2007 року, коли влада усунула від ефіру Radio Caracas Television, залишається єдиним загальнодоступним телеканалом, що відкрито критикує політику Уго Чавеса.

За станом на початок липня 2009 року, уряд Венесуели контролював шість телеканалів, дві загальнонаціональні радіомовні мережі, близько 600 радіостанції і 72 місцевих телестанцій.

Повернутися до списку публікацій



Архів новин

<<< Квітень 2018 >>>
ПнВтСрЧтПтСбНд
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Останні новини

Попередні новини