Медіахолдінг Мердока відкинув звинувачення в прослушховуванні телефонів знаменитостей

11/07/2009

The GuardianМедіахолдінг News Corporation, що належить Руперту Мердоку, категорично спростував звинувачення в тому, що співробітники його британських таблоїдів платили приватним детективам за прослуховування телефонних розмов знаменитостей, повідомляє AFP. Про прослуховування телефонів і великі компенсації, виплачені News Corporation потерпілим від незаконних методів збору інформації, у четвер, 9 липня, написала британська газета The Guardian.

У відповідь на звинувачення, що прозвучали, керівництво News Corporation у п'ятницю, 10 липня, заявило, що внутрішні розслідування не виявило ніяких нових випадків незаконного прослуховування телефонів співробітниками. Єдиним епізодом, коли журналіст належного медіахолдінгу видання був звинувачений у прослуховуванні телефонів, була справа Гудмана, стверджується у заяві News Corporation.

Клайв Гудман - журналіст газети News of the World, що належить медіахолдінгу, у січні 2007 року був визнаний винним в організації прослуховування телефонних розмов принца Чарльза. Тоді видавці газети стверджували, що Гудман діяв самостійно і не повідомляв редакцію про свої плани.

У заяві News Corporation також підкреслюється, що "редакції належних медіахолдінгу видань ніколи не доручали журналістами організовувати прослуховування телефонних розмов ні самостійно, ні за допомогою третіх осіб". Твердження, що News Corporation виплачувала компенсації потерпілим від незаконних методів збору інформації, яка нібито використовувалася при підготовці матеріалів, також не відповідають дійсності, зазначається у заяві медіахолдінгу.

Газета The Guardian у статті, опублікованій 9 липня, повідомила про як мінімум три випадки, коли News Corporation виплатила крупні грошові суми, щоб не допустити розголошування фактів прослуховування її журналістами приватних телефонних розмов і організації стеження за героями публікацій. The Guardian стверджувала, що загальна сума компенсацій перевищила один мільйон фунтів стерлінгів. За даними The Guardian, претензії виникли до таблоїдів News of the World і The Sun, що належать News Corporation.

У статті в The Guardian згадувалася і справа Клайва Гудмана. Видання повідомляло, що у ході розслідування звинувачень в незаконному прослуховуванні телефону спадкоємця британського престолу поліція встановили причетність співробітників News Corporation до прослуховування "декількох тисяч" приватних переговорів.

Повернутися до списку публікацій



Архів новин

<<< Січень 2018 >>>
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Останні новини

Попередні новини