У Європі з'явиться телеканал про Китай

13/07/2009

Туристка у Забороненому місті в ПекініГлава китайського рекламного агентства Xiking Group Є Маосі (Ye Maoxi) став власником супутникового телеканалу Propeller TV, повідомляє AFP. Новий власник транслюватиме на Європу програми про культуру, історії і людях Китаю. Як очікується, частина віщання вестиметься на китайській мові.

Переговори про покупку велися приблизно півроку, а остаточна угода, за даними агентства, була підписана в червні. Сума операції не розголошується.

За словами Є Маоси, новий формат Propeller TV дозволить європейцям більше дізнатися про Китай, а китайці, що проживають в Європі, зможуть одержувати інформацію про те, що відбувається у них на батьківщині.

Propeller TV був відкритий в 2006 році і віщає через мережу Sky TV. Канал базується в Лідсе і є некомерційною організацією, на його розвиток було витрачено 5,2 мільйонів фунтів стерлінгів (8,4 мільйонів доларів). Основним напрямом Propeller TV є показ студентських і авторських фільмів, які ніде раніше не транслювалися, короткометражок і музичних програм.

Покупка Propeller TV є не першою китайською інвестицією в зарубіжні засоби масової інформації. У 2006 році бізнесмен Ван Вейшен (Wang Weisheng) став власником телеканалу в Об'єднаних арабських еміратах під назвою Arab Alibaba Business Satellite TV. Після покупки телеканал, що віщає на території 21 країни, був переорієнтований на надання ділової інформації китайським фірмам, що працюють на ринках країн Близького Сходу.

Раніше повідомлялося, що Китай планує витратити 6,6 мільярдів доларів США на поліпшення іміджу країни. Зокрема, планувалося створити мережу міжнародних телеканалів, відкрити англійські версії китайських газет і багато що інше.

Повернутися до списку публікацій



Архів новин

<<< Січень 2018 >>>
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Останні новини

Попередні новини